Instrukcja instalacji, obsługi i konserwacji Frigidaire Ffbd2409lw0b

Instalacja, obsługa i konserwacja Frigidaire Ffbd2409lw0b są proste i wygodne. Przed rozpoczęciem instalacji należy upewnić się, że wszystkie części zostały zakupione i zainstalowane zgodnie z instrukcją. Następnie należy zainstalować i podłączyć lodówkę do źródła zasilania. Po podłączeniu lodówka powinna być skonfigurowana zgodnie z instrukcją obsługi. Po uruchomieniu lodówka musi być regularnie konserwowana i przeglądana, aby upewnić się, że działa prawidłowo. W przypadku jakichkolwiek problemów z lodówką należy skontaktować się z dostawcą usług lub producentem, aby uzyskać dalszą pomoc.

Ostatnia aktualizacja: Instrukcja instalacji, obsługi i konserwacji Frigidaire Ffbd2409lw0b

Marka Norton należy do firmy NortonLifeLock Inc.

Copyright © 2023 NortonLifeLock Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Nazwa NortonLifeLock, logo firmy NortonLifeLock, logo Checkmark oraz nazwy Norton, LifeLock oraz logo LockMan są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy NortonLifeLock Inc. lub jej oddziałów zarejestrowanymi w USA i w innych krajach. Firefox jest znakiem towarowym organizacji Mozilla Foundation. Android, Google Chrome, Google Play i logo Google Play są znakami towarowymi firmy Google, LLC. Mac, iPhone, iPad oraz nazwa i logo Apple są znakami towarowymi firmy Apple Inc. zarejestrowanymi w USA i w innych krajach. App Store jest znakiem usługowym firmy Apple Inc. Nazwa Alexa i powiązane logo są znakami towarowymi firmy Amazon. com lub jej oddziałów. Microsoft oraz logo Windows są znakami towarowymi należącymi do firmy Microsoft w USA i/lub na terytorium innych krajów. Wizerunek Android Robot powielany lub zmodyfikowany na podstawie dzieła stworzonego i udostępnionego przez firmę Google jest używany zgodnie z warunkami licencji uznania autorstwa Creative Commons 3. 0 Attribution License. Inne nazwy mogą być znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz w:

  • informacji o serwisie PUESC (Jak to działa),
  • FAQ portalu,
  • FAQ w opisach poszczególnych usług.

Jeżeli nie znalazłeś tam potrzebnej informacji, skorzystaj z pomocy konsultantów Help Desk SISC poprzez zintegrowany z PUESC portal Centralny Service Desk (CSD), pocztę elektroniczną lub telefonicznie.

Help Desk SISC - portal CSD dla zalogowanych użytkowników PUESC

Zalecamy tę formę kontaktu, ponieważ pozwala nam na najszybszą obsługę twojego zgłoszenia. Opisz nam, jaki wystąpił problem, dzięki temu przygotujemy dla ciebie odpowiednie rozwiązanie. 

Uwaga! Jeżeli chcesz skorzystać z Help Desk SISC poprzez CSD:

  • zaloguj się na PUESC,
  • z górnego menu wybierz POMOC, a następnie Help Desk SISC - portal CSD dla zalogowanych użytkowników,
  • przejdź do portalu CSD (strona otwiera się w nowym oknie)
  • w CSD z bocznego menu wybierz Nowe zgłoszenie,
  • z Katalogu usług wybierz usługę, do której chcesz wysłać zgłoszenie serwisowe,
  • po wybraniu usługi wybierz klasyfikację - ten wybór pozwoli bardziej szczegółowo opisać zgłoszenie,
  • otworzy się formularz zgłoszenia - w polu Opis zgłoszenia napisz, czego dotyczy twój problem,
  • jeżeli uważasz, że opisałeś już wszystko, kliknij w przycisk Kontynuuj,
  • teraz możesz dodać załączniki do zgłoszenia (zrzuty ekranu lub inne istotne twoim zdaniem informacje), możesz również wysłać zgłoszenie bez załączników,
  • kliknij przycisk Zgłoś - zgłoszenie niezwłocznie trafi do konsultantów Help Desk SISC, a ty otrzymasz:
  • informację w oknie - Utworzono zgłoszenie o numerze ZGL2329987 (przykładowy numer),
  • wiadomość e-mail potwierdzającą zarejestrowanie zgłoszenia,
  • po obsłużeniu zgłoszenia przez konsultanta otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą rozwiązanie zgłoszenia.
  • Uwaga! Wszystkie mailowe powiadomienia CSD wysyłane są z adresu pomoc. informatyczna@mf. pl

    Help Desk SISC - obsługa zgłoszeń przesyłanych pocztą elektroniczną od użytkowników posiadających konto na PUESC

    Jeżeli przynajmniej raz korzystałeś z pomocy przez portal CSD, możesz przesłać zgłoszenie pocztą elektroniczną na adres helpdesk-eclo@mf. pl

    Jeżeli nie masz konta na PUESC, skorzystaj z pomocy telefonicznej.

    Wyślij zgłoszenie z adresu e-mail, który jest twoim loginem na PUESC.

    Uwaga! Zgłoszenie wysłane z innego adresu zostanie automatycznie odrzucone.

    W temacie wiadomości e-mail wpisz nazwę usługi, której dotyczy zgłoszenie.

    Jeżeli znasz nazwę systemu informatycznego, który obsługuje usługę, wpisz w zgłoszeniu jego skróconą nazwę. Jeżeli problem dotyczy formularza interaktywnego, to nazwę systemu znajdziesz w nazwie formularza w nawiasie [skrócona nazwa systemu], np. [ZEFIR2].

    Opisz problem w wiadomości w taki sposób, abyśmy mogli przygotować rozwiązanie bez zwracania się do ciebie o dodatkowe informacje. Do wiadomości możesz również dodać załączniki.

    Uwaga - wsparcie dla NCTS2! W sprawach związanych z tranzytem towarów i wykorzystaniem systemu NCTS2 (grupa usług "Tranzyt towarów") wsparcie zapewnia Help Desk systemu NCTS2 (HD NCTS2).

    Wiadomość do HD NCTS2 wyślij na adres e-mail ncts. pl 

    Uwaga - wsparcie dla EMCS PL2! W sprawach związanych z obrotem wyrobami akcyzowymi i wykorzystaniem systemu EMCS PL2 (grupa usług "Przemieszczanie wyrobów akcyzowych (EMCS PL2)") wsparcie zapewnia Help Desk systemu EMCS PL2 (HD EMCS PL2).

    Wiadomość do HD EMCS PL2 wyślij na adres e-mail emcs. pl

    Uwaga - wsparcie dla e-TOLL! Informacje o wsparciu w zakresie wykorzystywania aplikacji e-TOLL PL znajdziesz w sekcji "Jeżeli potrzebujesz pomocy (Help Desk)" w opisie usługi Przekaż dane geolokalizacyjne pojazdu do rejestru SENT z wykorzystaniem aplikacji mobilnej e-TOLL PL:

  • pod adresem e-mail  zapewniamy wsparcie w zakresie związanym z przekazywaniem poprzez aplikację e-TOLL PL danych geolokalizacyjnych pojazdu do rejestru SENT,
  • w pozostałym zakresie o wsparcie dla aplikacji e-TOLL PL zwróć się do konsultantów e-TOLL PL - wyślij zgłoszenie na adres e-mail kontakt@etoll. pl
  • Help Desk SISC - obsługa zgłoszeń telefonicznych

    Uwaga!  Nie wszystkie usługi wspieramy telefonicznie. Zanim zadzwonisz, koniecznie zapoznaj się z informacjami o konkretnej usłudze zawartymi w jej opisie w sekcji Jeżeli potrzebujesz pomocy (Help Desk) - sprawdź, czy usługa posiada wsparcie telefoniczne, a jeżeli tak, to pod jakim numerem telefonu (dla wielu usług uruchomiliśmy dedykowane wsparcie).

    Konsultanci Help Desk SISC czekają pod numerem telefonu

    +48 22 460 59 70

    na zgłoszenia w sprawach grup usług na PUESC wspieranych telefonicznie, z wyjątkiem:

  • tranzytu towarów z wykorzystaniem systemu NCTS2 - wsparcie pod numerem telefonu
  • +48 42 638 80 17 

  • przemieszczania wyrobów akcyzowych z wykorzystaniem systemu EMCS PL2 - wsparcie pod numerem telefonu 
  • +48 42 638 80 17

  • działania aplikacji mobilnej e-TOLL PL w zakresie innym niż przekazywanie danych do rejestru SENT- wsparcie pod numerem telefonu +48 22 24 337 77.
  • Uwaga! Informacje o wsparciu telefonicznym w zakresie wykorzystywania aplikacji e-TOLL PL znajdziesz w sekcji "Jeżeli potrzebujesz pomocy (Help Desk)" w opisie usługi Przekaż dane geolokalizacyjne pojazdu do rejestru SENT z wykorzystaniem aplikacji mobilnej e-TOLL PL.

    Pamiętaj, pod numerem telefonu +48 22 460 59 70 zapewniamy wsparcie konsultantów Help Desk SISC w zakresie związanym z przekazywaniem poprzez aplikację e-TOLL PL danych geolokalizacyjnych pojazdu do rejestru SENT. W pozostałym zakresie (płatności za przejazd po płatnych odcinkach autostrad zarządzanych przez GDDKiA: A2 Konin-Stryków i A4 Wrocław-Sośnica) wsparcie dla aplikacji e-TOLL PL zapewniane jest całodobowo przez konsultantów Help Desk e-TOLL PL pod numerami telefonów +48 22 24 337 77.

    W jakich sprawach możesz się zgłosić do Help Desk SISC

    1. Zgłaszanie błędów i nieprawidłowości w działaniu usług udostępnianych na PUESC
      Podstawowe informacje znajdziesz w opisach usług - przejdź do interesującej cię usługi z Katalogu usług (zakładka USŁUGI w menu górnym). lnformacje o usługach udostępnianych kanałem webservice (usługi sieciowe) znajdziesz w sekcji dedykowanej dla tej usługi (zakładka USŁUGI SIECIOWE w menu górnym).

      Uzyskanie pomocy w zakresie:

    2. zmiany adresu e-mail na koncie PUESC, gdy nie pamiętasz hasła podstawowego i/lub hasła awaryjnego,
    3. założenia konta na PUESC, gdy nie możesz go założyć z powodu podania istniejącego już w systemie numeru PESEL,
    4. przywrócenia możliwości logowania na PUESC po trzykrotnym podaniu niepoprawnego loginu i/lub hasła,
    5. ustalenia jednorazowego hasła do migracji konta, aby uzyskać zaawansowany poziom dostępu (uzyskanie numeru ID SISC),
    6. zawieszenia, odwieszenia lub unieważniania certyfikatów celnych.

    Uwaga! Pomoc konsultantów Help Desk SISC nie obejmuje wypełniania formularzy - dostępnych na PUESC - wspólnie z użytkownikiem. Help Desk SISC nie świadczy wsparcia w zakresie przepisów prawa, w oparciu o które funkcjonują poszczególne usługi, a także w zakresie stawek celnych i podatkowych, klasyfikacji towarowej, ograniczeń taryfowych, obowiązków i rozliczeń podatkowych, mandatów i kar administracyjnych.

    Czas obsługi zgłoszeń przez Help Desk SISC

    Rejestracja zgłoszeń oraz wniosków – niezwłocznie, całodobowo.

    Obsługa standardowych zgłoszeń lub wniosków, dla których zostały opracowane rozwiązania – na bieżąco, maksymalny czas obsługi zgłoszenia lub wniosku do 4 godzin.

    Obsługa zgłoszeń wymagająca wiedzy specjalistycznej bądź technicznej w dni robocze od 7:30 do 15:30 – maksymalny czas obsługi zgłoszenia do 20 dni roboczych.

    Obsługa wniosków wymagająca wiedzy specjalistycznej bądź technicznej w dni robocze od 7:30 do 15:30 maksymalny czas obsługi zgłoszenia do 10 dni roboczych.

    Informację na temat pomocy Help Desk SISC przy konkretnych usługach znajdziesz w opisie danej usługi w sekcji "Jeśli potrzebujesz pomocy (Help Desk)".

    Jak złożyć reklamację

    W ciągu 5 dni od otrzymania odpowiedzi możesz przesłać reklamację lub prośbę o dodatkowe wyjaśnienia. Zrobisz to przez portal CSD.

    Zaloguj się do Help Desk SISC

    Uwaga! Reklamacje w sprawach wykonania płatności online możesz złożyć operatorowi szybkich płatności. Informacje o tym znajdziesz na stronie Krajowej Izby Rozliczeniowej (strona otwiera się w nowym oknie).  

    • Jeśli potrzebujecie Państwo natychmiastowej pomocy, sugerujemy rozważyć skorzystanie z jednego z następujących numerów zależnie od potrzeby.

      Europejski Numer Alarmowy 112
      (w razie intensywnych myśli samobójczych można wezwać pogotowie ratunkowe)
      Numer 112 jest jednolitym numerem alarmowym obowiązującym na terenie całej Unii Europejskiej.

      997 - Policja,
      998 - Straż Pożarna,
      999 - Pogotowie Ratunkowe.
      Policyjny telefon zaufania
      800 120 226 
      800 70 2222
      Centrum Wsparcia - bezpłatny telefon
      dla osób w kryzysie czynny 24h / dobę
      7 dni w tygodniu (także w święta)
      Centrum Wsparcia udziela porad dla dzieci, młodzieży i osobom dorosłym.
      Linia Wsparcia
      dla doświadczających kryzysu psychicznego, silnej depresji, myśli samobójczych
      800 70 2222
      https://liniawsparcia. pl/
      Ogólnopolski Telefon Zaufania 116 123
      Instytut Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
      Można na niego zadzwonić - z telefonu stacjonarnego lub komórkowego - od poniedziałku do piątku, między godz. 14 a 22.
      Telefon zaufania dla osób z uzależnieniami behawioralnymi 801 889 880
      Konsultacje telefoniczne prowadzą specjaliści Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
      Telefon czynny jest codziennie, także w weekendy, w godzinach od 17 do 22.
      Telefon zaufania AIDS / HIV
      całodobowy (22) 692 82 26
      infolinia 801 888 448
      AIDS zielona linia 22 621 33 67
      Dla diabetyków
      Infolinia medycznej firmy Hand Prod czynna w godz. 9-16: 800 401 061
      Dla kobiet 22 635 93 92
      Wsparcie Federacji na rzecz Kobiet i Planowania Rodziny. 
      Czynna od poniedziałku do piątku w godz. 16-20.
      Telefon zaufania onkologiczny 22 822 56 94
      Polski Komitet Zwalczania Raka.
      Czynny poniedziałek-wtorek, czwartek w godz. 13-16.
      Dla osób doświadczających depresji 22 838 34 96
      Stowarzyszenie ISKRA. 
      Czynny w czwartek w godz. 17-19.
      Dla osób z problemem alkoholowym 22 842 26 00
      Polskie Towarzystwo Pomocy Telefonicznej.
      Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 15-20.
      "STOP" 22 621 35 37
      Centrum Praw Kobiet dla kobiet dotkniętych przemocą i dyskryminacją.
      Dyżurny psycholog: wtorek, środa, piątek w godz. 10-15.
      Dyżurny prawnik: poniedziałek w godz. 10-13, czwartek w godz. 11-14.
      ePoradnia Psychologiczna 116 123
      Oferta Poradni kierowana jest do osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym, potrzebujących wsparcia i porady psychologicznej.
      Warszawska „Niebieska Linia” - przeciwko przemocy 22 668 70 00
      pomoc psychospołeczna i prawna w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
      prowadzenie działań diagnostycznych i interwencyjnych, świadczenie pomocy specjalistycznej oraz wspieranie profesjonalistów.
      „Pomarańczowa Linia”: 801 14 00 68 
      System pomocy rodzicom, których dzieci upijają się.
      Poradnia pomocy palącym 801 108 108
      Infolinia Centrum Onkologii i Fundacji "Promocja Zdrowia".
      Telefon Zaufania dla Rodzin z Problemem Uzależnienia - 22 844 44 70
      Telefon jest prowadzony przez Warszawskie Towarzystwo Rodzin i Przyjaciół Dzieci Uzależnionych „Powrót z U”.
      Czynny w dni powszednie w godzinach 10—20, w soboty w godz. 10—15.
      Ogólnopolski Telefon Zaufania Narkotyki — Narkomania 801 199 990
      Czynny codziennie w godzinach 16—21.
      Infolinia Stowarzyszenia KARAN 800 120 289 
      Informacja skierowująca i pomoc w problemach związanych z narkotykami.
      Czynny w dni powszednie w godzinach 9—17.
      Antydepresyjny Telefon Zaufania Fundacji Itaka 22 484 88 01. 
      Czynny w poniedziałki i czwartki w godzinach: 17. 00 - 20. 00.
      Przy telefonie dyżurują lekarze psychiatrzy - specjaliści od leczenia depresji.
      Udzielają porad, wspierają chorych i ich rodziny.
      Nie stawiają diagnozy, nie leczą - nie da się tego zrobić przez telefon.
      e-mail: porady@stopdepresji. pl

       
      Bezpieczeństwo w Internecie 800 100 100
      Pomoc dzieciom, młodzieży, rodzicom i profesjonalistom.
      Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 11. 00 - 17.
      AA Infolinia 801 033 242
      Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8. 00 - 21. 00,
      w soboty i niedzielę w godzinach: 16. 00. 

    Instrukcja instalacji, obsługi i konserwacji Frigidaire Ffbd2409lw0b

    Bezpośredni link do pobrania Instrukcja instalacji, obsługi i konserwacji Frigidaire Ffbd2409lw0b

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Instrukcja instalacji, obsługi i konserwacji Frigidaire Ffbd2409lw0b